רשימת ציוד לצבא – ציוד למתגייס – מה אתם צריכים?

גיוס לצבא
מאמרים נוספים
5 שימושים מושלמים לכלים הרב-תכליתיים של לדרמן בטיולים בחוץ
טיפים DIY
בוא להפתיע עת זוגתך עם לדרמן שמתאים לה בול
לדרמן משמח חתן וכלה- אהרן.ש
דין שלום אוחנה – לדרמן מסייע באיתור סתימה
דרור גרינברג – תיק גב בטיול נקרע – לדרמן בא להצלה

כשמדובר בגיוס לצה”ל, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא הציוד שתצטרכו.

בין אם אתם הולכים לעבור הכשרה בסיסית או מתכוננים למסלול קרבי אינטנסיבי, הציוד המתאים הוא חיוני.

רשימת הציוד שלכם תשתנה בהתאם לסוג התפקיד ומהות השירות שאליו אתם הולכים להתגייס, ורשימת הציוד גם דומה הרבה פעמים לציוד שאתם צריכים כשאתם מתכננים לקנות ציוד קמפינג, עם זאת, יש כמה פריטים שכל מתגייס צריך והם ייחודיים לגיוס, ומהווים סטנדרט עבור כל רשימה הכוללת ציוד לחיילים.

נעליים טובות

בראש ובראשונה, תזדקק לזוג נעלי ריצה איכותיים שיתאימו לכם לטירונות. חפשו זוג נעליים המציע תמיכה בקרסול, בעל סוליה טובה ואורטופדית ונעל שעשויה מחומרים נושמים כדי לשמור על כפות הרגליים יבשות ונוחות בכל סוגי מזג האוויר.

תצטרכו גם תיק טוב או תרמיל שמיועד לשימוש צבאי, כדי לשאת את הציוד שלכם. חפשו תיק עמיד, בעל שפע של כיסים ותאים, וללא ספק שיהיה אורתופדי.

פריטים נוספים שכדאי שיהיו לכם

פריטים חיוניים נוספים כוללים שעון איכותי למעקב אחר זמן (המלצה שלנו – קנו שעון ג’ישוק – מותג שעונים לגבר הפופולרי לצבא), בקבוק מים כדי לשמור על לחות (כדאי לבחור תרמוס איכותי), ערכת עזרה ראשונה וטיפוח בסיסית, וכדאי גם פנס ראש לניווט בחושך.

תזדקקו גם לשק שינה איכותי, לסט בגדים תרמי ופריטי היגיינה אישית כמו משחת שיניים ודאודורנט.

אולר של לדרמן

פריט אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו אבל יכול להיות שימושי להפליא הוא אולר של לדרמן. אולרים של לדרמן הם לא סתם אולרים אלא כלים רב תכליתיים הזה שיצילו ויעזרו לכם בכל מצב.

 

כשאתה בוחר אולר של לדרמן, תקנו אחד שעשוי מחומרים שהם קלי משקל (כמו כמעט כל הכלים של לדרמן), על מנת שתוכלו לשאת איתכם בקלות במהלך אימונים ופעילויות בצבא. יש כלים מסוימים שמתאימים יותר לפעילויות צבאיות ונועדו ממש עבור זה.

לסיכום

גיוס הוא תמיד דבר מרגש ומשמעותי בחייו של כל נער ישראלי. הגיוס דורש היערכות רבה והצטיידות בציוד המתאים על מנת להפוך את השהייה שלכם בצבא למושלמת. זה נכון שהצבא ידאג לכם לציוד רב, אך על מנת למקסם ולמקצע את עצמכם כמה שיותר, ועל מנת שיהיה לכם את את כל מה שאתם צריכים בצורה מושלמת ושתהיה לכם שהות נעימה ומקצועית בצבא, מומלץ להיערך עם רשימת ציוד לצבא שעליה דיברנו בכתבה. גיוס נעים!